Η παραλαβή της παραγγελίας σας στο Living μπορεί να γίνει με 2 τρόπους. Μπορείτε είτε να την παραλάβετε στην πόρτα σας είτε από το κατάστημά μας στην Θεσσαλονίκη, 25ης Μαρτίου 116, Χαριλάου. Αν επιλέξετε παραλαβή από το κατάστημα, τότε δεν επιβαρύνεστε με έξοδα μεταφορικών ανεξαρτήτως του κόστους της παραγγελίας σας.
Αποστολή Παραγγελίας με courier
To Living φέρνει την παραγγελία στην πόρτα του σπιτιού σας σε συνεργασία με την εταιρεία courier Speedex, με χρέωση κόστους αποστολής, ανάλογα με το βάρος και τον όγκο των προϊόντων που είναι προς αποστολή και χρέωση αντικαταβολής, η οποία είναι 2,50€, ανεξαρτήτως του κόστους της παραγγελίας.
Οι ώρες παράδοσης των παραγγελιών κυμαίνονται απ' τις 9 το πρωί ως τις 5 το απόγευμα. Σε περίπτωση που δε μπορείτε να παραλάβετε σ' αυτό το χρονικό διάστημα, έχετε την επιλογή να παραλάβετε από το κατάστημα της ταχυμεταφορικής με τη βοήθεια του κωδικού αποστολής που σας στέλνουμε μέσω sms.
Αν αντιμετωπίσουμε κάποιο πρόβλημα στη διεκπεραίωση της παραγγελίας σας (όπως για παράδειγμα έλλειψη κάποιου προϊόντος από τον κατασκευαστή), ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει στο τηλέφωνο επικοινωνίας που έχετε δώσει, προκειμένου να βρούμε μαζί μια λύση για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας.
Όλες οι παραγγελίες αρχίζουν να επεξεργάζονται από εμάς την επόμενη εργάσιμη μέρα (Τα Σαββατοκύριακα δε θεωρούνται εργάσιμες). Σε περίπτωση που τα προϊόντα που έχετε διαλέξει δεν βρίσκονται σε άμεση διαθεσιμότητα, η παραγγελία σας θα σταλεί από εμάς ακριβώς την ημέρα που θα συλλέξουμε τα προϊόντα.
Η διαθεσιμότητα κάθε προϊόντος αναγράφεται με πράσινα γράμματα και αφορά αποστολές εντός Ελλάδας με εταιρεία ταχυμεταφορών(courier). Ο τελικός χρόνος παράδοσης ενδέχεται να διαφοροποιηθεί σε κάποιες δυσπρόσιτες περιοχές/νησιά ή σε περιόδους έκτακτων συνθηκών ή μεγάλου φόρτου εργασίας της Speedex. Στους χρόνους παράδοσης δε συνυπολογίζονται σαββατοκύριακα και αργίες.
Αν, για κάποιο ιδιαίτερο λόγο, απαιτήσετε την παραγγελία σας νωρίτερα, μπορείτε να μας καλέσετε για να δούμε πως μπορούμε να την τροποποιήσουμε ώστε να την έχετε το συντομότερο δυνατόν. Θα καταβάλουμε κάθε προσπάθεια για την εξυπηρέτησή σας.
Για παραγγελίες που περιέχουν προϊόντα με ένδειξη "Μόνο Online"
Οι παραγγελίες με προϊόντα που φέρουν την ειδική ένδειξη "Μόνο Online", αποστέλλονται μέσω Μεταφορικής εταιρείας και παραδίδονται στο πεζοδρόμιο, εφόσον βρίσκεστε εντός αστικού κέντρου. Η χρέωση των προϊόντων με τη σχετική ένδειξη υπολογίζεται βάσει όγκου και ξεκινάει από 9,90€. Για την εκτέλεση των συγκεκριμένων παραγγελίων απαιτείται εξόφληση είτε μέσω τραπεζικής κατάθεσης είτε με τη χρήση πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας καθώς και μέσω paypal ενώ για αυτές τις παραγγελίες ως χρόνος παράδοσης ισχύουν οι 7-10 εργάσιμες ημέρες. Το Living συνεργάζεται με ένα δίκτυο μεταφορικών εταιρειών, προκειμένου να εξυπηρετεί το δυνατόν περισσότερες περιοχές. Η επιλογή της μεταφορικής εταιρείας γίνεται κατά την επεξεργασία της παραγγελίας.
Εάν βρίσκεστε σε περιοχή εκτός αστικού κέντρου, τότε καλείστε να μεταβείτε με δικό σας μεταφορικό μέσο στο πρακτορείο της εκάστοτε μεταφορικής εταιρείας ώστε να παραλάβετε την παραγγελία σας.
Και στις δύο περιπτώσεις, όταν η παραγγελία φθάσει στο τοπικό πρακτορείο της μεταφορικής, επικοινωνούν μαζί σας τηλεφωνικώς προκειμένου να προγραμματίσετε μέρα και ώρα παράδοσης.
Παραλαβή από το κατάστημα Living
Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από το κατάστημα Living, 25ης Μαρτίου 116, Χαριλάου, Θεσσαλονίκη.
Για να σταλεί εκεί η παραγγελία σας, επιλέξτε απλά παραλαβή από το κατάστημα στο τελικό καλάθι σε περίπτωση που κάνετε την παραγγελία σας ηλεκτρονικά ή ζητήστε το μας αν κάνετε την παραγγελία σας μέσω τηλεφώνου.
Μόλις η παραγγελία σας φτάσει στο κατάστημα θα ενημερωθείτε τηλεφωνικώς για να γνωρίζετε πότε μπορείτε να περάσετε να την παραλάβετε. Οι παραγγελίες μπορούν να κρατηθούν σε αναμονή έως και 5 ημέρες αφότου ενημερωθείτε πως έχουν φτάσει στο κατάστημα.
Ωράριο καταστήματος: Δευ-Τετ-Σαβ: 09:00-15:00 & Τρ-Πεμ-Παρ: 09:00-21:00
Η εξόφληση των αγορών σας στα καταστήματα μπορεί να γίνει με μετρητά ή με τη χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ
Σε περίπτωση που στο τελικό καλάθι δεν εμφανίζονται τρόποι αποστολής εκτός από την επιλογή "Παραλαβή από το κατάστημα", παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2312314141 ή 2310301158, ώστε να επιλύσουμε το πρόβλημα.