Τα προϊόντα ελέγχονται, τοποθετούνται και σφραγίζονται σε ειδικές συσκευασίες ανάλογα με την ευαισθησία τους για να τα παραλάβετε σε άριστη κατάσταση. Σε περίπτωση όμως που διαπιστώσετε ότι υπάρχει κάποιο ελάττωμα στο προϊόν, τότε μπορείτε να μας ενημερώσετε, επικοινωνώντας μαζί μας μέσω email στο livingthessaloniki@hotmail.com  ή/και τηλεφωνικά στο τηλέφωνο επικοινωνίας 2312314141 | 2310301158, δηλώνοντάς μας αν επιθυμείτε να σας αποσταλεί νέο προς αντικατάσταση ή αν επιθυμείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση. Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος οποιουδήποτε προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, το κατάστημα Living αναλαμβάνει την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη.

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ

Σε περίπτωση που διαπιστωθεί οποιοδήποτε ελάττωμα μετά την παραλαβή του προϊόντος ή το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στην διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία, τότε ο καταναλωτής μπορεί να επιστρέψει το ελαττωματικό προϊόν με επιβάρυνση τα έξοδα αποστολής.

Σε περίπτωση που επιβεβαιωθεί ότι το προϊόν είναι ελαττωματικό μετά από σχετικό έλεγχο τότε πραγματοποιείται επισκευή ή στην περίπτωση που αυτό δεν είναι εφικτό γίνεται είτε αντικατάσταση είτε επιστροφή χρημάτων, συμπεριλαμβανομένων και του κόστους μεταφοράς.

Σε περίπτωση που το προϊόν δεν αποδειχθεί ελαττωματικό τότε επιστρέφεται στον καταναλωτή και επιβαρύνετε εκείνος με τα έξοδα αποστολής.

ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΠΙΠΛΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΦΘΟΡΑΣ

Απαραίτητη προϋπόθεση για αντικατάσταση ολόκληρου επίπλου ή τμήματος αυτού σε περίπτωση φθοράς είναι να μην έχει προηγηθεί οποιαδήποτε μορφή συναρμολόγησης ή χρήσης του και το προϊόν να συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής. Αντικατάσταση επίπλου ή τμήματος αυτού γίνεται δεκτή μόνο εφόσον τηρούνται οι παρακάτω προϋποθέσεις και υπάρξει ενημέρωση από τον πελάτη εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του.

Μόλις ο πελάτης παραλάβει την παραγγελία, είτε από μεταφορική εταιρεία είτε με παραλαβή από το τοπικό κατάστημα, πρέπει να ελέγξει διεξοδικά τα τεμάχια των προϊόντων για τυχόν ελαττώματα, χτυπήματα, φθορές, σκισίματα, καταστροφές. Εφόσον είναι σε άριστη κατάσταση, μπορεί να προχωρήσει στην συναρμολόγησή τους. Απαραίτητες προϋποθέσεις για την επιστροφή προϊόντων:

  • Το προϊόν δεν έχει υποστεί ουδεμία εκούσια ή ακούσια ζημία από τον πελάτη.
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί ή συναρμολογηθεί.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από την αρχική συσκευασία του και όλο το περιεχόμενο αυτής
  • Για τα είδη που έχουν ειδική εργοστασιακή συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή φθαρεί η συσκευασία τους.
  • Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν ταμπελάκια ή σημάνσεις μάρκας κ.λ.π. που ενδέχεται να έχουν επάνω τους τα προϊόντα

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί  εντός (14) δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν πρέπει να επιστραφεί στην κατάσταση που παρελήφθη από τον πελάτη, μέσα στην εργοστασιακή του συσκευασία, χωρίς να έχει χρησιμοποιηθεί,  χωρίς να έχει μονταριστεί/συναρμολογηθεί, χωρίς να φέρει φθορές και αλλοιώσεις και η συσκευασία του θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή/και φθαρεί, περιλαμβάνοντας όλα τα συνοδευόμενα έγγραφα και τα πρωτότυπα παραστατικά αγοράς. Σε αυτή την περίπτωση γίνεται επιστροφή χρημάτων μόνο της αξίας των προϊόντων και ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής της επιστροφής.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε το κατάστημα Living με μια ξεκάθαρη δήλωση, είτε στο e-mail: livingthessaloniki@hotmail.com , είτε στο τηλέφωνο 2312314141. Σε περίπτωση που η επιστροφή δεν πραγματοποιηθεί εντός της ανωτέρω διάρκειας ή δεν πληρεί κάποια από τις απαιτήσεις, το κατάστημα Living μπορεί να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή και την αντικατάσταση.

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΟΠΟΙΟ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ 14 ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑΚΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ,ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΛΟΓΟ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝΑΙΤΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ.

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ

Το κατάστημα Living διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό του. Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το κατάστημα, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.

Σε οποιοδήποτε σημείο προβλέπεται η επιστροφή χρημάτων ή/και η πίστωση αυτών στον λογαριασμό του πελάτη τούτη εννοείται πάντοτε ως άτοκη.